9 Nisan 2012 Pazartesi

Yarım Tutuş Tam Tutuş

görsel.   flickr
*****
El Manicero
*****
LOL 
Briçte argo (Little Ol’ Lady). Online briç oynayanlar için ( Laughing Out Loud ). Kahkahayla gülmek.
*****
SARIL BANA

Bu yaşa geldim içimde bir çocuk hala
Sevgiler bekliyor sürekli benden.
İnsanın bir yanı nedense  hep eksik
Ve o eksiği tamamlayayım derken
Var olan aşınıyor azar azar zamanla.
*
Anamın bıraktığı yerden sarıl bana
*
Anıların kar topluyor inceden
Bir yorgan gibi geçmişimin üstünde
Ama yine de unutuş değil bu
Sızlatıyor sensizliği tersine.
Senin kim olduğunu bile bilmezken.
*
Sevgiden caydığın yerde darıl bana.
Metin Altıok
*****
YARIM TUTUŞ
Açış rengi majör renklerden birisi iken cevapçının elinde bu renkten 3 kart bulunması. Açış rengi minör iken cevapçının elinde bu renkten 5 kart bulunması durumu.
TAMTUTUŞ

Açış rengi majör renklerden birisi iken cevapçının elinde bu renkten 4 kart bulunması. Açış rengi minör iken cevapçının elinde bu renkten 6 kart bulunması durumu.

2 yorum:

A.Murat Özhan dedi ki...

Sevgili Metin Altıok'un çok beğendiğim şiiri. Yeniden anımsattın alizafer.

"Anamın bıraktığı yerden sarıl bana" dizesi, başlı başına bir şiir olmaya muktedir...

Şiir, her daim.

gülsen VAROL dedi ki...

şiir ne kadar güzel sevgili Alizafer.. niye böyle hüzünlendirdi beni anlayamadım..