26 Kasım 2012 Pazartesi

Üç Ustadan Üç Savunma Öğüdü

                                                                                                                         flickr

Amazing Grace - Trumpet Solo
*****
EL DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ


Bu link ‘kaplan rubens’ el değerlendirme yöntemi.
Kutuya eli yazınca bize ayrıntılı fikir veriyor.

*****
SEVDALI
Bakıyorum üstüme başıma
Geçerken vitrinlerin önünden,
Öyle bir beğeniyorum ki kendimi.
Sokakta yürüyüşüm de değişti,
Selâm verişim de,
Aşkımı anlatıyorum arkadaşıma,
Bilmem kaçıncı defa,
Sorma sevincimi,
Şarkı söylüyorum tramvay sahanlığında...
Nahit Ulvi Akgün

*****
ÜÇ USTADAN ÜÇ SAVUNMA ÖĞÜDÜ

1. Eğer rakip kuvvetli konuşmuşsa onlara zaman tanıdığınız anda çok fazla löve alırlar. Öte yandan davet sekansı ile zona gelmişlerse yeterli löveleri yoktur, savunmadan bir miktar yardım beklerler. Onlara yardım etmemek için pasif savunma yapın.
Mike Lawrence
*
2. Sanzatuya tek onörlü dört parça renginizi çıkmaya istekli olmayın. Kaldı ki, iki onörlü dört parça renkler bile atak edildiklerinde uzun dönemde kazandırdıklarından daha fazlasını kaybettirirler.
Ron Klinger
*
3. Ortağınız sizin konuştuğunuz rengi atak etmedi.
Hemen aşağıdaki olasılıkları değerlendirin:
a) Ortağınızın sizin renginizde şikan.
b) Atak ettiği renk singleton, çakmak amacıyla çıktı.
c) Kendi renginde sekansı var.
d) Sizin renginizde ası var ve deklaranda rua olmasından endişe ediyor.
e) Deklareyi unuttu.
Eddie Kantar
“pamukkalebric”

2 yorum:

Cemre Yılmaz dedi ki...

Güzel blog teşekkürler

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Faydalı bilgiler şiirle perçinlenmiş, teşekkürler..