6 Nisan 2012 Cuma

Yalan



En büyük bilgelik, kendine egemen olabilmektir.
Euripides 
**
SANA İLİŞKİN
Sana ilişkin her düşüncem
Bir dize olabilseydi koca bir şiirden
Hiçbir aşk kitabı
Daha büyük olmazdı benim bu kitabımdan
Ama şimdilik pek ince bu kitap
Çünkü üzerinde pek çalışamıyorum
Seninle geçirebileceğim saatleri
Şiire harcamaya kıyamıyorum.
Resul Hamzatov
çeviri: Mazlum Beyhan
**
YALAN 
İngiltere’de bir içki firması için yapılan araştırmaya göre erkekler günde ortalama beş, kadınlar üç yalan söylüyor. Günde ortalama dört yalan olsa yılda bin dört yüz altmış kere ‘gerçekleri çarpıtıyoruz.’ En çok söylenen beyaz yalanlar şunlar:
1. Bir şeyim yok, iyiyim.
2. Seni gördüğüme sevindim.
3. Üzerimde hiç para yok.
4. Seni sonra ararım.
5. Telefonunu duymadım.
6. Yoldayım
7. Şarjım bitti.
8. Elbisen çok güzel duruyor.
9. Çok lezzetli olmuş.
10. Saatim durmuş.
11. Toplantıdaydım.
12. Sadece arkadaşız.
13. Sonuncusunu ben aldım.
14. Trafikte sıkıştım.
cafrande.org

1 yorum:

Tarıık dedi ki...

merhabalar,
yeni blog siteniz açıldı : www.yorumlasak.com